آخرین روزهای تابستان...

سلام 

4روزه دیگه این سه ماهه تابستون تموم میشه و من باید برم مدرسه ... 

امسال ساله تحصیلیه بسیار سختیه و من باید بیشتر تلاش کنم و بیشتر درس بخونم . 

راستی تابستونمم اونجوری که میخواستم گذرونده نشد دلیلش میتونه محدودیت هایی باشه که داشتم البته تموم شد و باید صبر کنم تا تابستون آینده که اونم باید بشینم درس بخونم واسه کنکور چون برای دانشگاهم آرزوهایی دارم که یه جورایی باید بهشون برسم . 

دیشب دلم خیلی گرفته بود ،گریه کردم و کمی هم قدم زدم شاید به خاطره اتفاقاتیه که این چند وقت برام افتاده یکم روحم زخمی شده ،به خاطره حرفاییه که بعضی آدم ها میزنن و کارهایی که میکنن البته باید بگم هیچ احتیاجی به دلسوزی ندارم فقط امیدوارم اون افراد یا اون فرد متوجه بشه و اظهار پشیمونی کنه شاید واسش اینکار سخت باشه و دلیل هایی برای کارهاش داشته باشه ولی من ناراحتم و برام سخت تموم شده و دیگر هیچ...  

ازتون خواهش میکنم مواظب خوبیهاتون باشین...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هیلدا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://SUCCESSGIRL7.BLOGSKY.COM

کاش تموم نمیشدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد