گذشت...

خوش رنگ ترین کلام یادت نرود /افتادگی کلام یادت نرود


هنگام خداحافظی ات را بلدی /ای من من من سلام یادت نرود 


سلام 

چند روزیه حالم گرفته حالا یکمم خوشحالم ها می دونین چرا؟بله چون تابستون داره تموم می شه ما هم باید بریم مدرسه.

ناراحتیم از اینکه بدبختیو درسو مشق دوباره شروع میشه و خوشحالیم از اینکه دوستامو دوباره می بینم. ولی خداییش خودموبیم ها تابستون خیلی زود تموم شد . یادم میاد  پارسال من فقط جمعه ها خونه بودممنظورم اینکه اینقد سرم شلوغ بود . ولی بر عکس امسال بیشتر تو خونه بودم یه مسافرت هایی هم رفتم ولی از این تکراری ها. من امسال استفاده چندانی از تابستون نکردم البته استفاده درست !! . خیلی هم پشیمونم که این پشیمونی بدرد نمی خوره .

امسال تصمیم قطعی گرفتم که از روز اول مدرسه ها برا درسم برنامه ریزی داشته باشم و حسابی درس بخونم وتا به اونجایی که تو رویاهام دارم برسم و من امید دارم که این رویا به واقعیت تبدیل می شه.

خیلی ها بهم امید دادن که موفق می شم  ازشون ممنونم .

بالاخره از اینا گذشته واسم دعا کنین احتیاج دارم بهشبله درسته که دعا تنها اثر نمی کنه منم که گفتم می خوام تلاش کنم .

امیدوارم که ...



باز باران...


باز باران با ترانه
                   با گوهرهای فراوان
می خورد بر بام خانه
                        یادم آرد روز باران
   گردش یک روز دیرین
                              خوب و شیرین
توی جنگل های گیلان
                         کودکی ده ساله بودم
        شاد و خرم
                     نرمو نازک
        چست و چابک
                            با دو پای کودکانه
می دویدم همچو آهو
                         می پریدم ازلب جوی
  دور میگشتم ز خانه
                            می شنیدم از پرنده
داستان های نهانی
                          از لب باد وزنده
رازهای زندگانی
                   بس گوارا بود باران
  وه چه زیبا بود باران
                         می شنیدم اندر این گوهر فشانی
رازهای جاودانی, پندهای آسمانی
                   بشنو از من کودک من
پیش چشم مرد فردا
                                   زندگانی خواه تیره خواه روشن
  هست زیبا, هست زیبا, هست زیبا

قیصرامین پور- روحش شاد

برای آرامش روح...


به سراغ من اگر می آیید

پشت هیچستانم
پشت هیچستان جایی است
پشت هیچستان رگ های هوا پر قاصدهایی است
 
که خبر می آرند از گل واشده دورترین بوته خاک
روی شنها هم نقشهای سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سرتپه معراج شقایق رفتند

 پشت هیچستان چتر خواهش باز است

 تا نسیم عطشی در بن برگی بدود
زنگ باران به صدا می اید
آدم اینجا تنهاست
و در این تنهایی سایه نارونی تا ابدیت جاری است
به سراغ من اگرمی ایید

 نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد

چینی نازک تنهایی من                                                                                                                                                  شاعری آشنا

 

 

 

معرفی دختر نا تنی باران...

ای که با نامت جهان آغاز شد                       دفترماهم به نامت باز شد

سلامت می کنم باشی سلامت / سر و رویم فدای هر کلامت

سلام

معمولاً در اول هر کاری فرد خودش را معرفی می کند.من زهره ،16 ساله ام.راستش من توی اینترنت خیلی وقتم رو الکی صرف می کردم ومی گذروندم بخاطر اینکه از این کار جلوگیری بشه خواهرم به من پیشنهاد داد تا یک وبلاگ بسازم و در ساختنش بهم کمک کرد ،درهرصورت ازش تشکر می کنم.من همیشه سعی دارم دوستانم ،اطرافیانم رو از خودم راضی نگه دارم ،بیشتر اوقات مهربونم و کمی هم حساس نه اینکه بی جنبه باشم نه بعضی اوقات یه چیزایی عصبانیم می کنه ، اعتماد بنفس بالایی دارم و معمولاًتوی کارهام موفق هستم اینا تقریباً خصوصیات اخلاقی من بودن اصلاً قصدم تعرف از خود نبود اشتباه  برداشت نشه. امید به این دارم که شما تاج سران ازمطالبی که در اینجا نوشته میشه خوشتون بیاد.خوشحال میشم اگه نظرتون رو هم راجع به مطالب بهم بگین.