درد و دل یک عاشق با آقایش ...

می خواهم دلم را رنگ کنم رنگ آبی بیکرانه دریا، رنگ تو. می خواهم دلم را به دریای بزرگی وعظمتت بسپارم تا به هرکجا می خواهی مرا ببری.اما ترس دارم ترسی به بزرگی ساحل وبه روانی شنهایش که همیشه در وجودم در جریان وروان است اینکه مثل موجهای که نمی دانند چگونه واز کجا سر از دریا در آورده اند بی مهابا مرا به ساحل بازگردانی ام.بارها ست که دلم هوای نوشتن برایت کرده اما با خود میگویم شاید مقبول نشود وتو مرا از خودت برانی.

کاش بر میگشتیم به آن روزها که من همیشه سایه حضورت را در زندگی ام  حس میکردم.آن روزها که تمام شعرهایم از تو بود وتمام نت هایم ملودی وجودت را می نگاشت آن روزها که ثانیه به ثانیه پای چت روم دلم می نشستم وبا تو چت می کردم.آن روزها که برایت هرروز نامه ای میگذاشتم در وبلاگ دلتنگی هایم.

قصد کرده ام که بر گردم.می دانم ماندنم   با خودم است اماتو اول باید بخواهی اگر به من اجازه  ماندن می دهی پس سایه ات را بر سرم بگستران بگذار تا دوباره حضورت را در شعرهای هر روزه ام بیابم.                                  


نظرات 4 + ارسال نظر
باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

اوهمیشه هست...

سلام...اونقدرسلام که حتی وقت نکنی به همشون جواب بدی وهفتادتوثوابش برسه به خود خودم...!

اومدم که نگین نیومدم...اومدم وبازم میام...می خونم وحتما هم لذت می برم...!

باران دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

دوباره سلام
راستی یکی نبود به این آبجی کوچولوی ۱۶ ساله ما بگه آخه پروفایل مدیر وبلاگ و برای چی گذاشتن که ایشون افتخارات شخصیشون واون پایین ذکر نفرمایند...!
امان از این تاریخ خونای بی معرفت...؟!
مورخم مورخای قدیم...

mahdi شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ خیــــلی خووووبی داری موفق باشی بیا وبلاگ من و کلی اس ام اس بخون


راستی اگه خواستی منو با(جک و لطیفه و اس ام اس)لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک"وبلاگتو ارسال کن

فاطمه احمدی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://ahmadi145.blogfa.com

سلام وبت جالبه
اما بیشتر بنویس
موفق باشی
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد